social proof gebruiken in je blog

Hoe gebruik je social proof in je blog?

Dit blog bevat affiliatielinks. Dit betekent dat ik een kleine commissie ontvang als je via een van de links een aankoop doet. Zonder dat dit extra kosten met zich meebrengt. Lees hier meer over in de affiliate disclaimer.

Hoe gebruik je social proof in je blog?

Hoe gebruik je social proof in je blog?

Het is een van de dingen die je moet doen als ondernemer.

Je moet je nieuwe klanten laten weten dat je klanten goede resultaten behalen.

Je moet laten zien dat jij goed bent in je werk.

Dat is de beste manier om nieuwe klanten te laten zien dat je betrouwbaar bent.

Een van die manieren om dit te doen is social proof te gebruiken.

Wist je al dat je dit ook in je blog kunt terugbrengen?

social proof in je blog

Social proof gebruiken in je blog

Je begrijpt dus dat het belangrijk is om het vertrouwen te winnen van nieuwe klanten.

Als je goed bent in wat je doet weet je dat je klanten goed kunt helpen.

Het is dan makkelijk om continu positieve beoordelingen te ontvangen van je klanten. 

Het is zonde om dit alleen maar terug te brengen op je salespage.

Je kunt het namelijk ook gebruiken in je blog.

Ik zal je hieronder een aantal voorbeelden van blogs met je delen die je kunt schrijven.

Interview een tevreden klant

Een van de beste manieren om het verhaal van je tevreden klanten te gebruiken is je klanten een podium te geven.

Interview daarom je klanten en deel vooral wat er is veranderd in het leven van je klanten.

Dit verhaal is goud waard en maakt duidelijk wat jij kunt beteken voor nieuwe klanten.

Een transformatie delen

Een andere manier om je klanten terug te laten komen in je blog is een voor en na verhaal te schrijven.

Zo is het voorbeeld van iemand die veel is afgevallen een simpel voorbeeld voor een diëtist.

Maar dit kan ook zijn door een verandering in verkopen, bezoekers naar je website etc.

Als het maar duidelijk wordt dat er veel is veranderd voor je klant door met je samen te werken.

De reis delen van de klant

In dit artikel beschrijf je wat de klant allemaal heeft gedaan door je hulp.

In dit verhaal beschrijf je in detail wat de klant allemaal deed voordat hij met je ging werken.

Je beschrijft dan ook waarom het hem niets opleverde.

De kans is namelijk groot dat je toekomstige klanten hetzelfde probleem hebben.

Maak in dit verhaal duidelijk waarom het nu niet lukt het probleem op te lossen.

Daarna verwerk je wat je klant heeft veranderd en wat het resultaat was.

Dit maakt het heel duidelijk wat het je klant oplevert om met je samen te werken.

Een vergelijking

De kans is groot dat je klant al een aantal dingen heeft geprobeerd voordat hij met je ging werken.

Schrijf nu eens een vergelijking artikel waarbij je de verschillende tactieken met elkaar vergelijkt.

Als je iemand helpt met afvallen vergelijk dan je afslankmethode met alle diëten die de klant al heeft geprobeerd.

Laat in dit artikel vooral zien waarom jouw methode betere resultaten oplevert dan de andere diëten.

Waarom je social proof wil gebruiken in je blogs

Als je continu nieuwe klanten wil binnenhalen moet je slim werken.

Je kunt je blog hiervoor inzetten.

Wil je het helemaal goed doen dan maak je gebruik van social proof.

Zo zorgen je tevreden klanten weer voor nieuwe klanten.

Gebruik je al social proof in je blogs?

Wil je meer klanten krijgen met je blog?

Ontdek dan hier hoe je dat doet!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten